Escoltem. Transformem. Creem.
Com treballem
Si has arribat fins aquí és perquè ens vols conèixer millor. Doncs bé, aquí l’expliquem la nostra metodologia pas a pas que fem servir a tots els postres projectes. Metodologia que ens ha servit durant anys per a realitzar els millors productes i aconseguir la màxima satisfacció dels postres clients.
1 Introducció
1. Part preliminar on es defineix un contingut, on s’aglutinen els atractius i les il·lusions dels futurs projectes.
2. Lloc per descobrir les tasques a realitzar i descriure un paisatge inèdit que comença a prendre forma en la nostra ment.
2 Contacte
Un contacte, una trucada, una trobada, una encaixada de mans. Són els primers passos d’una nova relació, on tothom hi participa. Una unió d’empreses, d’associacions i de persones que qüestiona i debat solucions per veure tot allò que som capaços de fer. Ens agrada conèixer les persones.
3 Briefing
La paraula que expressa les vostres inquietuds. És el que escoltem. Un to de veu, una frase, un contingut. Ho entenem, ho transformem i li donem forma. Ens agrada escoltar les vostres explicacions.
4 Avantprojecte
Un cúmul d’idees. les barregem, les escampem i les encapsulem. El cervell es posa en marxa, gestiona tota la informació. Hi afegim música i sentiment. La mà, amb traç decidit, interpreta i ens explica el que volem comunicar. Ens agrada comunicar.
5 Projecte
Les idees maduren, sovint esdevenen projectes. Els vostres objectius a punt de fer-se realitat. Ens agrada respondre de ple a les vostres expectatives.
6 Coordinació
La gran roda es posa en marxa. L’equip humà i les noves tecnologies es posen al vostre servei per aconseguir la qualitat i el rendiment òptims. Som al compte enrere.
7 El resultat
Amb els últims detalls, el vostre espai a disposició del públic. Un brindis per tots!
8 Satisfacció
1. Acció de complaure o realitzar completament un desig, un apetit, etc.
2. Solucionar, resoldre.
La vostra satisfacció és l’estímul que manté la nostra creativitat i servei a punt.